۱۶ آذر، نماد استکبار ستیزی و استعمار ستیزی دانشجو است، نماد دانش و عینیت بخشی به آرمان های بلند انقلاب

asatid
در بیانیه سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۶ آذر مطرح شد:

۱۶ آذر، نماد استکبار ستیزی و استعمار ستیزی دانشجو است، نماد دانش و عینیت بخشی به آرمان های بلند انقلاب

 اقشار دانشجویی ایران اسلامی بدانند  که اگر شهدای 16 آذر 32  شهیدان مصطفی بزرگ نیا،‌ مهدی شریعت رضوی و احمد قندچی برگی از تاریخ را به خود اختصاص داده اند تا به عنوان الگوی دانشجویان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی باشند در سایه آموزه هایی نظیر قیام  خونین عاشورا   بوده است؛

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، نهضت استادی بسیج استان کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

 

بسم تعالی

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۶ آذر و بزرگداشت روز دانشجو                        

 روز ۱۶ آذر، نماد استکبار ستیزی و استعمار ستیزی دانشجو است، نماد دانش و عینیت بخشی به آرمان های بلند انقلاب و همچنین موفقیت های علمی و معنوی فرزندان ایران اسلامی است.  حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می‌دهد جنبش دانشجویی مسلمان ایران در مقاطع مختلف چهل سال اخیر به ویژه در سال‌های دفاع مقدس و رخدادهای شگرفی چون تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 و دیگر وقایع تأثیرگذار در انقلاب اسلامی همواره طلایه‌دار نقش پذیری‌ها و اقدام‌های تعیین کننده در هدایت نیروهای دلسوز و مشتاق پیشرفت و اقتدار کشور در دفاع از استقلال و کیان جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب و اسلام عزیز بوده و در این راه خطیر، رشادت‌ها و سلحشوری‌های فراوانی از خود نشان داده است که حتی تعداد کثیری از آنان نیز به فوز عظیم شهادت نائل آمده‌اند.

انتظار ما اساتید بسیجی  از جنبش دانشجویی ایران اسلامی این است که در این مقطع زمانی با نگاه به مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی که حقیقتا نمونه کامل تربیت یافته مکتب ناب امامین انقلاب اسلامی است و با در پیش گرفتن مشی آرمان خواهی و عدالت طلبی و دفاع از مظلوم و تبیین افق‌های پیش رو و آگاه سازی و موضع گیری به موقع  از آرمانهای انقلاب اسلامی  این انقلاب مردمی را از گزند انحراف و عداوت بدخواهان مصون بدارد.


   اقشار دانشجویی ایران اسلامی بدانند  که اگر شهدای 16 آذر 32  شهیدان مصطفی بزرگ نیا،‌ مهدی شریعت رضوی و احمد قندچی برگی از تاریخ را به خود اختصاص داده اند تا به عنوان الگوی دانشجویان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی باشند در سایه آموزه هایی نظیر قیام  خونین عاشورا   بوده است؛ کما این که در طول تاریخ نیز هوشیاری دانشجویان مسلمان ایرانی در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به ثبت رسیده است.

بنابراین نقش و مسئولیت دانشجو در شرایط فعلی هم در زمینه آموزش که مرتبط با نیل به فتح قله های علمی می باشد و هم در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی  در جامعه که بستر مناسب برای سایر موفقیت ها فراهم می کند؛ خطیر و حساس  می باشد.  ما  اساتید دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن پیروی ازفرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری، همواره با تمام وجود در راستای حراست از خون تمام شهدا به ویژه شهدای 16 آذر حرکت خواهیم کرد و راه آن عزیزان را در ضدیت و تقابل با جبهه استکبار جهانی تا پای جان  در همه میادین ادامه خواهیم داد. والعاقبه للمتقین.

 

نهضت استادی سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد

دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.